10 Mart 2011 Perşembe

60. f / FOTOGRAF Perşembe Etkinliği : Kazım ZAİM


18:30: Haftanın Konusu: Kazım ZAİM ; hayatı, fotoğrafları ve fotoğraf tarihindeki yeri ( pps )

18:45: Haftanın Gösterisi : Kazım ZAİM- Retrospektif ( video )

19:00: Haftanın Fotoğrafı Değerlendirmesi ( Kazım ZAİM )

19:15: Fotoğrafçı hakkında sorular , tartışma ve değerlendirme

f / FOTOGRAF olarak tüm fotoğrafseverlerle 17 Mart 2011 Perşembe günü saat 18:30’da Ada Kültür Sanat Evinde görüşmek dileğiyle....

Adres: Zafer Mahallesi, Şevketiye Caddesi, No:50 SAMSUN

İletişim :
web: http://fphotographygroup.blogspot.com/
e.mail :fphotographygroup@gmail.com

1 yorum:

  1. Google de adımı tıklayınca sizin sürprizinizle karşılaştım.Kendi adıma sevindim.Bir fotoğraf sanatçısı ne zaman ki başkaları tarafından sizin yaptığınız gibi değerlendirilmeye başlanır,bulunduğu ülkenin sanatçısı olmuş demektir.Çok yazınıyla,lafıyla değil fotoğrafıyla da konuşan bir fotoğraf emekçisi oldum daima.Pekçok çevreden dışlanmama rağmen ortaya koyduğum görsellerin kalitesi nedeniyle Türk fotoğrafındaki yerimi inkâr edemediler ama beni hala 'usta' yerine amatörler tarafında gören zihniyet sahibi olan lafazanlar var.Gençler ; Gelecekte sizin önünüzü kesmeye,tıkamaya yeltenen her kim,kimseler olursa olsun onlarla yaptığınız işlere güveniyorsanız asla mücadele etmekten korkmayınız.Şunu unutmayınız ki siz bir değerseniz karşınızdaki kişiler kim olursa olsun hakkını arayan,konuşan insanı elbet görmemezlikten gelemez..Sizi Tükr fotoğrafı adına yaptığınız bu güzel çalışmalardan dolayı kutluyor,benim adıma bir çalışma yaptığınız için teşekkür ediyorum..Kâzım ZAİM / Fotoğraf Sanatçısı

    YanıtlaSil